ÅÅÅh jag blir galen!!!

Oscar går ju ut med Shamira på kvällarna och har då nyckeln.
Tror ni inte att han har lagt bort nyckeln idag igen eller???????
Just nu är jag helt tokig och han svarar inte på sin mobil.
Jag har städat hela rummet nu för att hitta nyckeln, men den finns inte.

Han måste ha nyckeln med sig när han pluggar och i och med det kan jag varken gå ut med Shamira eller äta frukost.
Jag kan komma ut på promenaden men jag kan inte komma in igen då, för man måste ha nyckel för att komma in genom "porten".
Och jag kan inte komma in till köket för att äta frukost för dit måste man också ha nyckeln.
Jag är så jävla arg nu!!!
Jag får leta efter den där nyckeln varje jävla dag, men nu finns den verkligen inte!!
Ska det vara sååå jävla svårt att lägga nyckeln på samma ställe när man kommer in genom dörren!?!??!?!

Kommentarer
Postat av: syster madde

killar e hopplösa helt enkelt...

2008-04-17 @ 23:10:44
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: mamma

Hur svårt kan det vá...nu säger jag det en gång till, spika upp en spik vid dörren som ni alltid hänger nyckeln på när ni kommer in, hur svårt kan det vá....

2008-04-18 @ 17:37:01

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0