Ännu en dag själv =(

Japp, idag är jag själv hela dagen igen.
Oscar brukar gå i skolan hela dagarna på Måndagar och Tisdagar och sluta typ 12 eller 1 på Onsdagar och på Torsdagar har han inga lektioner alls.

Men idag kom han hem vid halv 3 och kunde bara vara hemma tills 4 för sen skulle han tillbaka till skolan och plugga med några tjejer från hans klass i bibblan...
Vi åkte och handlade och han var helt stressad så vi kunde inte handla allt, sen lämnade han bara kassarna och åkte till bibblan...

Känns så tråkigt att vara själv hela veckorna.
Jag har verkligen skit kul på helgerna men på veckodagarna har jag verkligen skit tråkigt.

image361image363image362
Vi köpte bl a. Jordgubbar, blåbär och andra frukter och grönsaker.. Så äntligen kan vi börja vara lite nyttiga efter våran skräpmatsperiod.

Till "lunch" för mig blev det Naturell Yoghurt med fullkornsflingor, blåbär och jordgubbar och nu sitter jag med en kopp grönt te :)

Snart ska jag ut på en Power Walk med Shamira!

Kommentarer
Postat av: syster madde

ååå vad du e duktig min ängel=)
Vill också äta frukt med dig...

2008-04-09 @ 23:05:49
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: syster madde

Jag vet! :(
Nej de kommer nog inte jävlas å klippa av håret på dig som de gjorde på mig i Södertälje iaf haha =D
De kommer bara bli helt chockade och de kommer hämta alla de känner, de kommer fota, du kommer få skriva autografer! oj nu drogs jag iväg lite långt i min fantasi kanske... men de kommer nog inte jävlas iaf. puss

2008-04-10 @ 00:19:46
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0