Att göra idag!

Oscar är i skolan heeela dagen idag, han slutar kl 19.05...
Så dags för mig att börja min dag.
Kl är snart 15 så det är väl på tiden så jag hinner med att gör allt som står på min To Do List idag!

Här är den:
[√]
STÄDA
[√] Duscha och Peela mig. (Det är ju måndag, starta veckan på topp, kanske ska testa att vaxa mig lite haha gick inte så bra sist med blåmärken och allt, men det kan få en andra chans)
[ ] Tvätta om jag får ihop till en tvätt.
[√] Måla naglarna (gjorde aldrig det igår eller när det var jag sa att jag skulle)
[√] Gå en lång och rask promenad med Shamira, kanske kör lite styrka efter?
[ ] Plugga Spanska
[√] Skriva en mat & köplista, som ska inhandlas till den här veckan.

NU
är det dags att börja!

C.ya ♥
image343

Uppdatering kl 23.50
Om ni ser på listan så har jag missat två punkter...
Varför?
Jo, jag har "omedvetet" tagit det som jag tycker är roligast och framför allt lättast först.
Och då blev ju spanskan såklart lidande av det... Det här är typiskt mig!!

Men imorgon får jag inte börja på morgondagens lista förns jag har gjort klart den här, så är det bara :)

Kanske ska passa på att läsa lite spanska nu innan jag ska sova!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0