Bilder från igår!

Japp, nu kommer bilderna från igår!

Här ska det blandas och drinkas.
image336

Skål på er!
image337
image338
image339

Sluut på drickat.
image340

Men ingen sorg för oss, vi drog ner till närkrogen och beställde in en kanna öl för 30kr och satt där och pratade länge.
Efter det ringde jag och Oscar en Taxi och åkte hem.

Idag har vi vart ganska sega men nu är Oscar iväg och pluggar Kemi med några från hans klass och jag... mm jag... kollar på Austin Power som jag tycker är jätte dålig och ännu sämre på spansk dubbning så jag ska börja städa, duscha och fixa mina naglar.
Söndags spa kanske inte skulle sitta helt fel efter gårdagen.


Kommentarer
Postat av: syster madde

vad härligt det ser ut! å vad fint de bor! hoppas ni får en lägenhet snart. puuspuss

2008-04-06 @ 22:46:41
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: Sofie

heej,har läst din blogg nu i ca 2 veckor och beundrar verkligen dig för du lever kort sagt min dröm! Vill också flytta till något annat land. Dock är det några saker jag inte förstått. Är du och Oscar gifta,tänkte på att du är rätt så ung?;) ta det inte negativt :) sen undrar jag hur ni får det att gå ihop, med ekonomin? Jobbar du eller ska du jobba i Chile eller hur gör ni?:) tacksam för svar. Jag har gått och undrat på det lite :P saknar du inte Sverige?:) nej oj vad långt det här blev. Ha det bra / en trogen ( och avundsjuk ) läsare.

2008-04-06 @ 22:53:58
Postat av: Mamma

Absolut vodka inte dåligt de har ju bra smak i chile må jag säga. Vad blandar ni den med?
Inte dricker väl Oscar vodka???
Ta det lugnt med priiiiiten ungar!
Kram mamma

2008-04-06 @ 23:16:12
Postat av: carro

Gillar vardagsrumsbordet skarpt!

;)

2008-04-08 @ 01:50:29
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: Sanna Santanan

haha han har precis flyttat dit så man tager det man haver...:) men efter några spillda drinkar på det var det inte så bra som vi trodde haha!

2008-04-08 @ 03:42:53
URL: http://SANNASANTANA.BLOGG.SE

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0