Bio och Kinamat!

Nu har vi precis kommit hem från att ha kollat på Bio med Tannia och Waldo. Första gången vi testade bio här i Chile.
Vi såg 10000 år FK. Den var helt OK, men jag skulle nog alldrig valt att kolla på den själv. Summan jag och Oscar fick betala för att båda skulle få se filmen var ca 50kr. Så helt klart värt det.
image335
Innan bion åt vi Kina mat, vi brukar äta där, dom har helt okej mat.

När vi kom hem gick vi ut med Shamira och kollade på lägenheten vi kanske ska hyra, det ligger längst bort på den gatan vi redan bor på hihi... ;-)

Tänkte lägga upp en bild på mig brevid en palm från kvällspromenaden men Oscar i ett nötskal har fått med typ en 3:e del av mig så det var inte så mycket att se. SYND.

Nu ska jag kolla på TV och sedan sussa, kl är 00.19 här nu... Blev ganska sent idag ändå...

Imorn kanske vi äntligen ska bada i Waldos pool haha, det blir aldrig av!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0