Det jag har tänkt hinna....

Innan Oscar kommer hem är:

  • Städa här hemma
  • Träna Mage, Armar och Rygg
  • Duscha
  • Laga Tacos :) Mums vad gott det ska bli.
Dags att sätta igång för Oscar kommer om 3,5 timmar så jag hinner nog precis allt.

Nu börjar det bli bättre och bättre här, jag vet inte om jag tycker det för att
  • Det är fredag och jag vet att en bra helg väntar med Shopping och skönhetsvård (och säkerligen lite party)
  • Vi fick paketet från Sverige :D
  • Oscar fick tillbaka mycket pengar i restskatt
  • Vi får hyra lägenheten!! (kanske till och med får nyckeln dit nästa vecka hihi)
  • Jag anläder till Sverige om lite drygt 2 Månader och inser att den tiden kommer gå jätte fort.
  • Jag och Sandra har kommit på en jätte rolig idé till Min, Maddes och Sandras gemensamma Kalas i sommar.
    Som Garanterat blir jätte roligt, Så boka INTE upp er lördag den 5 Juli Hihi!!

image370
Allt bra på en gång, jag ska njuta medans det pågår för man vet aldrig när nästa motgång kommer!

Kommentarer
Postat av: syster madde

åååå vad bra! Nu e jag glad för att du e glad! =D

2008-04-13 @ 14:36:03

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0