Det värsta hände!

Okej, jag skulle ju ta en lång och härlig dusch med peeling och hårinpackning!
När jag har "packat in håret" och börjat pila kroppen tar gasen slut = varmvattnet slut.
Så duscha av peelingen fort som fan medans det var pytte ytte lite ljummet kvar, håret fick jag duscha av i iskallt vatten... Kul kul.
Så jag darrade för jag frös så mycket när jag kom ut haha.
Nu sitter jag med ett par jätte mysiga och sköna vita socker på fötterna och surfar lite.

Oscar ska nog vara hemma när som helst, då ska vi äta sen ska jag sätta mig och plugga!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pluttan dá kallvatten nu när det börjar bli höst och kallt det går ju inte och du som nyss varit sjuk :)

2008-04-08 @ 22:43:09

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0