En bra kväll =)

Idag blev det ingen shoping igen, men jag var ganska seg och inte på värsta shoping humöret så det gjorde inget.
Vid 19 tiden träffade vi Waldo och Tannia på Jumbo (mat affär) för att köpa mat som vi skulle laga hemma hos Waldo.
Det blev Completo som är korv med börd och på har man, Ketchup, mayonäs & kackad tomat. Idag hade vi också Chips på haha, det skulle tydligen vara en boliviansk specialité :) Men det var jätte gott så jag mosade i mig 3st ;)

Efter det gick vi upp till poolen och badade, från början var det jätte varmt men sen blev det ganska kallt så vi gick ner till hans lägenhet och gjorde varm choklad och satt och pratade ännu mer :)

Nu är vi hemma och imorgon börjar vetkligheten igen. Oscar har 11 timmars skoldag och jag... japp som vanligt på veckodagarna har jag inget att göra.
Eller måndagar brukar jag ha fullt upp, städa, tvätta, skriva matlista och träna.

Nu är jag inte så trött kl är bara 23.45...
Jag ska kolla på lite Sex And The City och käka på mitt älskade lösgodis! :)
image373

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej!
Hittade hit via bloggtoppen. Kul att läsa om livet i Chile, känner igen mig i mycket av det du skriver. Jag bloggade själv från Chile när jag bodde där förra året.

2008-04-14 @ 10:23:38

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0