Finns det något mer okärleksfullt par eller?

Jag tror nog att jag och Oscar slår de flesta... Vi är helt enket OROMANTISKA.

Jag blir väldigt klen när jag är sjuk och vill att dom som är i min närhet ska tycka synd om mig och ta hand om mig.
Allt annat än vad jag vill när jag inte är sjuk!! Jag passar på att vara ynklig och hjälplös när jag är sjuk.

Men allt hopp försvann, mitt sista försök att Oscar ska ta hand om mig liiite liiite nu när jag är liiite sjuk fortfarande.

Jag- Oscar, jag mår illa igen och har jätte ont i huvudet och hela nacken. Snälla kan du inte hjälpa miig! :'(
(Med underläppen putande som ett ledset barn)

Oscar- Men Sanna, jag håller faktiskt på att sortera mina msn kontakter.
(Han brister därefter ut i asgarv för han hörde hur taskigt det lät)

Men jag ska säga en sak, han har inte kommit för att hjälpa mig ändå! Han skrattade bara och återgick till sitt msn!
Jag tror helt enkelt att han hämnas bara för att jag brukar klaga på folk som är så ynkliga för att få uppmärksamhet, han godtar inte mitt undantag när jag är lite sjuk! SYND FÖR MIG!

// Från en väldigt ynklig Sanna som känner sig liite liite, en anings sjuk! =)

Kommentarer
Postat av: syster madde

hahahaha vad han e ond....
stackars liten jag vill varea där å ta hand om dig...

2008-04-03 @ 21:44:37
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag blir ledsen i hela kroppen när jag läser det här, man måste vara rädda om varandra. Om jag hade varit i närheten hade jag tagit hand om dig jättemycket Sanna. I love You! mammai

2008-04-04 @ 12:57:38

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0