Flytten börjar!

Nu ska vi ta över dom första väskorna med kläder till våran nya lägenhet =)
Men vi ska sova här tills vi har fått internet i lägenheten haha.

Oscar skulle tydligen inte komma hem 11 eftersom han kom hem över 12 så jag hann bli klar men jag gick ingen lång promenad i morse utan det blev en ganska kort runda, synd för solen lyser idag, men det är jätte kyligt =,(
Får gå en längre promenad senare idag.

Nu ska vi iaf gå till lägenheten och lämna lite grejor sen köpa mer möbler, efter det ska vi käka med några från Oscars klass. Då ska jag visa vem jag är för bruttan som stöter på Oscar haha!! ;) Nä, skoja jag är snäll. Hon får väll stöta på honom om hon vill men de e ett dött kort så SYND för henne Moahahaha!

Aja, nu ska vi dra!!
Chaoo

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha skön du e! Dött kort SYND! =D
Nu e jag hemma, de andra hänger i parken, hade hoppats att du skulle va inne på skype...men nej synd för mig... ska vel sova ist eftersom jag börjar nio i morron... puss på dig snuttissanna

2008-05-01 @ 01:51:18

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0