Flyttstäda= Fy vad tråkigt!

Vi bor ju jätte litet som dom flesta vet men nu ska vi flytta till en stor lägenhet.
Då måste man ju "flyttstäda"... Har nästan packat ner alla grejor och började städa badrummet, jag visste att det var mögel där men inte SÅ MYCKET.
Inte så konstigt att vi är sjuka hela tiden fy fan asså.
Jag vet inte om jag ska stå där och skrubba rent i varenda fog? Känns inte hälsosamt för mig att rugga upp det där asså!
image453
(Skulle inte förvåna mig om det såg ut så här under kaklet)

Usch, nä ÄNTLIGEN säger jag bara att vi ska flytta nu!

Asså det är mögel i varje fog i hela badrummet mer eller mindre.

Mamma du som brukar komma med råd, hehe, ska jag stå och tvätta det eller ska jag säga att det får dom som äger göra? För det är väll inte vårat fel att det har blivit så mycket mögel?? Det måste väll vara "husbygget" som är fel?

Kommentarer
Postat av: mamma

Sanna du ska inte röra det där möglet utan munskydd det är giftigt!
De får tvätta sitt mögel med någon som kan sanera det.
Lycka till du får visa dem mitt inlägg om de har någon invändning. Rör inte mögelnagreppen!!
Puss

2008-04-27 @ 20:28:34

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0