God dagens!

Idag vaknade jag fööör sent. Oj oj skärpning.
Fast vad skulle jag upp tidigt att göra då? Egentligen...
Idag har jag inte hunnit med mycket eftresom jag gick upp så sent men jag har vart ute med Shamira och ätit frukost, sitter fortfarande med morgonkaffet :)

Jag måste komma på nåt att göra idag...

Juste, idag när jag lagade frukost kom den vältränade chilenska tjejen in i köket (Pamela).
Jag har ALDRIG fattat var hon säger för att hon har så jävla hes röst och pratar i 180.
Men, i dag fattade jag allting vad hon sa haha, framsteg?

Hon frågade inga svåra grejer men men...

Nu pumpar NO ONE- Alicia Keys i mina små lap högtalare på högsta. Nu va det as länge sen jag lyssnade på den så den passade bra den här morgonen :D

En kul grej, jag tror att en tjej i Oscars klass är väldigt intresserad av han men det fattar inte Oscar hahaha, han e ju rolig. Sandra du vet hur han är, en tjej kan stå och rå flirta med han, men han tror bara att tjejen är snäll hahaha, kanske är tur det, a inte för tjejen då, som gör allt för att han ska fatta... :D

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0