God morgon =)

image334
Ja, här är det faktiskt morgon fortfarande, kl är ca halv 11.
Idag gick jag upp lite efter 9 så jag har hittills haft 1,5 timma på mig att vakna, men är fortfarande lika trött =(.
Men jag kommer väll igång snart.



image333
Idag tror jag att vi ska träffa mäklaren och "kolla igenom" kontraktet =S.
Jag har aldrig i hela mitt liv skrivit på ett "riktigt" kontrakt, och förmodligen ska kankse inte jag skriva på något idag heller eftersom jag inte kommer fatta någonting som står på det.
Det får bli Oscars uppgift (?), så vi får väl se hur mycket vi är blåsta på när vi går därifrån? Haha nää skoja men, man vet aldrig eller hur, Huh? :)



Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0