God morgon!

Nu är kl 10 här i Chile och jag vaknade av att Oscar kom hem från skolan för att hämta böcker som han hade glömt... Idag vaknade jag inte av att Oscar gick upp!! Det brukar jag alltid göra... Och jag vaknar aldrig av hans väckarklocka haha.

Funderar och funderar om jag ska lägga ner huvudet på kudden ett tag till för mina ögon håller på att stänga sig själva... Elle gå en PowerWalk? Den känns inte så lockande nu kan jag ju säga, men jag ska!!

 Nä vilar en halvtimma till med tv:n på sen tar jag en PowerWalk med Shammisen...

Puss puss skriver mer sen, när min dag har börjat på allvar!

Kommentarer
Postat av: syster madde

kan du gå upp nångång...

2008-04-28 @ 19:27:41

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0