GODIS & COSMO

Nu har som sagt paketet kommit från Sverige :D

Vi fick kläder hemifrån och MASSA godis :D
Vi fick också Svenskt kaffe, Aloe Vera Gelly (av mamma såklart), 2 doser snus, en Cosmopolitan tidning till mig och en GOAL tidning till Oscar och Shamira fick en lite present också som hon tyckte om på en gång :)
Juste, två triss lotter också, men vi vann tyvärr ingenting på dom :(
Men som lite tröst fick Oscar reda på att han fick mycket pengar tillbaka från restskatten :D!!
(Bara inte jag kommer få betala nu bara haha, Mamma du kan väl öppna mitt kuvert och skriva till mig?)

I´m so Happy :D
image369

Nu sitter jag och äter på mitt godis Äntligen! Och så ska jag börja läsa Cosmo nu!

Ses om ett tag igen :)

Kommentarer
Postat av: linn

det va jag som köpte den till Shamira!

2008-04-13 @ 20:04:14
Postat av: Mammi

Äntligen min älskling kom godiset, det låg i ett stort och två små påskägg, jag tror att Mirta har packat om godiset så att det skulle få bättre plats i paketen. Kul att du tyckte om det som var i paketet. Jag är så glad att ni fick lägenheten. Ni håller oss uppdaterade så vi får höra hur allt går. puss och kram!

2008-04-13 @ 22:44:46

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0