Hälsorna själva??

image407
NOT!!!
Nä, jag och Oscar är allt ifrån hälsosamma.
Skräpmat varje dag för fan!
Som tur är så har jag super gener, så jag kan inte gå upp i vikt hur mycket onyttigt jag än äter.
Oscar har också bra gener men nu börjar kilona öka tror vi nog... Han sa igår: Nää, nu börjar det gå lite för långt, dags att börja träna.
Så äntligen är han med på noterna för att börja ett hälsosamt liv med mig. :)

Det som är svårt är att beställa hemleverans, Pizza, Hamburgare osv är lika billigt/dyrt som att köpa hem och laga själv.
Så vad väljer man när man inte orkar laga mat?

Men nu är det ändring, jag kanske inte går upp i vikt men det kan inte vara bra för min kropp att få i sig det den får i sig.
Jag kommer inte bli någon extremt hälsofreak för det skulle jag aldrig klara. Men mer grönsaker och frukt och inte alls lika mycket snabbmat.
Nu är det bara 2 månader kvar till min sommarkropp ska vara redo att visa sig på stranden i bikini också, så nu får jag köra igång med både träning och mat :D

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0