Hej på er!

Blev dåligt med uppdatering igår, men hade fullt upp för en gång skull haha!

Först åkte jag med Salla (Finska tjejen) till Portal (Shoping Mall) för att hon skulle köpa skor.
Hon ska åka ner till södraste Chile och kolla på pingviner, valar och rida i bergen och sånt kul i 4 dagar :). Hon ska åka själv så hon undrade om jag ville följa med, jag skulle jätte gärna vilja det men det blir jätte dyrt och nu ska vi flytta och allt så det går inte...
Vi var iaf i Portal jäääätte länge för att hon provade och provade och provade. Men jag hade ändå inget att göra så det gjorde ingenting hehe!

Efter det gick vi till Jumbo (mataffär) för att handla mat som vi skulle äta hemma. Det blev nudlar och tonfisk och jag köpte lite annat som vi behövde här hemma.
Vi lagade våran specialare sen var jag tvungen att byta om och dra till Portal igen där jag mötte Oscar och Waldo, vi gick och köpte en Vattenpipa :) sen gick vi till Jumbo och köpte dricka till kvällen.
Vi körde på våran vodkasaft igen och en vitvin flarra!
Vodkan gick på 30kr för 75cl
Vinflarran gick på 10kr
Waldos cigg gick på 5kr
(Farligt är billigt här haha)

Så kvällen gick ut på "ölspelet" vattenpipa och "Jag har inte".

Kl 4 på morgonen kände vi att vi var lite hungriga så vi försökte ringa Hemleverans, men vi hade inte nr till dom som har öppet dygnet runt utan bara dom som har öppet till 3 så vi var liite sent ute :(

Men det fixade Waldo, han stekte på 3 hamburgare och rörde ihop en tonfiskröra. Så jag Tannia och Oscar åt hamburgare och Waldo åt två tonfiskhamburgare.
Sen åkte jag och Oscar hem lagom mätta och lagom trötta.
Oscar la sig i sängen och somnade på 1 secund medan jag tvättade bort sminket och fixade mig inför natten.

Vaknade med huvudvärk i "morse" kl 11.45 men solen lös och jag var ganska pigg så jag tog på mig mina joggingskor och gick på en PowerWalk med Shamira och solen gassade och det är högsommar värme här nu.
Sen gjorde jag frukost till Oscar (som fortfarande låg och sov) och mig och nu ska jag hoppa in i Duschen och åka in till Stan med Salla.
Oscar har åkt till skolan precis för att plugga.

Måste skynda mig nu så jag hinner inte lägga upp bilderna från igår men dom kommer så fort jag kommer hem igen! (det blev en hel del)

Puss så länge ♥

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0