Hemlängtan!

Jag längtar hem med en pirrig känsla haha! Det är så bra grejer som väntar där hemma så jag kan inte vänta längre :)
Nu är det 2 månader & 3 dagar kvar tills jag landar och det känns sååå länge fast det kommer nog gå snabbt, hoppas jag.

Idag har jag som sagt vart en riktig hemmafruga, bra att jag har haft saker att göra hela dagen så jag inte har kännt mig så ensam...
Imorgon slutar Oscar 11 på morgonen (säkert innan jag har gått upp) då ska vi åka och handla mat till veckan. Sen har han lektion igen kl 6.

Intresseklubben antecknar:
Shamira har ätit 3 stora skålar med mat idag. Hon har tänkt att bli en tjockistjej så att hon inte kan flyga hem med mig i sommar haha.
image376
Nää, men just nu verkar det som att hon stannar här, som jag hoppas (om man får säga så) tror iaf att det blir bättre för både henne, mig och våran ekonomi (eller hur Oscar?). Nä han tycker inte det, men sen när började han tycka som mig? ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och så kom jag på idag när jag satt i solen att jag har ju fan köpt solariekort för 10 gånger. Så dags att börja sola, så jag hinner använda alla gånger tills jag kommer hem.

Nu vet jag iaf vad jag ska köpa till Mamma och Madde :) Om ni inte tycker om det struntar jag i det för det är det ända jag kan komma på.
Hoppas att ni tänker som Sandra: "Du behöver inte köpa något om du inte hittar något som du verkligen tycker är till mig, för den bästa presenten som kommer hem är DUUU!!"
♥ Haha min Sandra :) Vi ska ha KALAS KUL i sommar ska vi :D ♥

I morgon ska jag köpa en torrborste så att jag blir len som silke, det låter väl bra nu innan jag ska börja sola?
+ att jag ska börja smörja in ansiktet med Aloe Vera Gelly som mamma tjatat på mig om så mycket, och nu när hon har skickat hit en till andra sidan jorden så kan jag ju faktiskt ta och testa om det hjälper något bra till min fejja.
Uppdaterar för resultat.
image375

Men ska jag smörja in både morgon och kväll eller bara morgon Mami??

Nu in i Duschen Chao ♥

(helt osammanhängande inlägg, skrev bara det som kom upp i huvudet haha)

Kommentarer
Postat av: Olessia

kul

2008-04-16 @ 12:19:23
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0