Hemma en snabbis!

Nu har jag vart i stan och Portal med Salla, efter det gick jag hem till Waldo där Oscar och han pluggade.
Sen gick vi ner till Jumbo och handlade lite skolgrejer till Oscar och Waldo och hundmat till Shamira.

Efter det åkte vi hem hit, tog ut Shamira på en promenad till våran lägenhet på en snabb titt.
Japp, nu har vi betalat och fått nycklarna. Så idag var första gången jag såg den, det var helt okej men lite gammal...
(lägger upp bilder på den så fort jag har tagit några)
Nu ska vi tillbaka till Waldo för att kolla på skräckfilm :)

Så idag blir det en lugn lördag men jag hade inte pallat göra nåt annat idag efter gårdagen hehe...
Ikväll när jag kommer hem ska jag lägga upp bilderna från igår för jag hinner inte nu heller, ska åka till Waldo och Tannia nu...

Puss puss

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0