Ibland är det ju så jävla bra måste jag ju säga!

Nu när jag håller på att städa, packa och dona och Oscar sitter och pluggar så orkar man inte ställa sig och laga mat och eftersom vi inte har nån mat hemma så skulle det ta jätte lång tid att åka och handla + att laga mat.
Men då finns ju det finurliga här, Hemleverans!!

Så nu har vi beställt hem en hamburgare till mig och nåt (?) till Oscar + två cola burkar =)

Ibland är det  ju så jävla bra! Inte nyttigt men om jag ska vara ärlig, jag skiter i det (busigt va? hihi)

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha jag skulle bli fetast i stan om jag var där =P

2008-04-27 @ 00:39:10

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0