Idag.

Idag ska Oscar för hoppningsvis sluta tidigt... Trodde att han skulle vart hemma redan men jag vet inte när han kommer.
Vi ska iaf handla mat och massa frukt & grönsaker. Mycket billigare på marknaden men jag vet inte om vi orkar åka dit idag.
Oscar ska antagligen plugga anatomi när han kommer hem så då kan jag försöka plugga spanska samtidigt.
Men han brukar inte kunna/vilja hjälpa mig när han sitter och plugga såklart eftersom han blir störd.

Aja, nu ska jag sätta på någon bra låt och bara surfa och dricka klart mitt kaffe. Sen kommer nog Oscar så vi kan åka!

Juste, mina vänner hemma i Sverige kan väl tipsa mig om låtar... Dom har verkligen inte den senaste musiken här kan jag ju säga!
Det som går på radion är Roxette, ABBA och typ sånt som man lyssnade på 90-talet... Not good!!

Ses om ett tag igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyssan på ROCK AND POP de sensate låtarna från USA spelas de där.....
vill du får med info om chile kan du alltid kolla på www.sitio.cl där har du all info du kan tänka dig.....

2008-04-10 @ 22:39:58
Postat av: Sanna Santanan

Tack för tipsen! =D

2008-04-11 @ 07:06:06
URL: http://SANNASANTANA.BLOGG.SE

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0