Ikväll!

Ikväll ska vi träffa Waldo och Tannia igen.
Tannia fick jätte bra betyg på två av hennes prov i veckan så vi ska fira lite!
Vet inte hur det ska gå, för Oscar måste upp tidigt imorn för att plugga, men han får ta det lugnt med drickat och så får vi väl gå hem i ganska god tid.

Vi ska möta dom för att köpa dricka på Jumbo (mataffär) kl 20.30...
Nu är kl 18.30 så jag har god tid på mig, men jag ska gå ut med Shamira och duscha, så jag måste börja snart!
Men eftersom vi är i Latinamerika så är 20.30 tidigast 21 så dom kommer inte vara klara då iaf :P

Jag tar med mig kameran som vanligt med jag är inte på humör för att vara med på foton idag känner jag.
Känner mig ganska jätte ful idag haha.
Men sånna dagar har väll alla någon gång...

Jag tar kort iaf, vare sig det blir på mig eller på andra!

Puss och Kram!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0