ingen utgång

Det blev ingen utgång på grund av mig...
Vet inte vad det är men i två dagar har jag haft noll lust att göra någonting, skulle typ vilja sova bort dagarna, just nu vill jag bara åka hem.
Det är så bra saker som väntar där hemma och jag tänker bara på det hela tiden!

Jag borde leva för stunden för hur mycket jag än tänker hem så kommer jag inte hem fortare, jag vet, men det är lättare sagt en gjort när istort sett allt man har byggt upp och lever för finns där hemma.

Satt och kollade på bilder från Öland, vilken sommar det nu var vi va där...(?) Men jag älskar dom bilderna på mig och Madde vid vattnet :)
(Madde, du är verkligen Brownie på några kort :D)
Och det gör så jag längtar ännu mer hem och sååå mysigt och kul vi ska ha hela "långa" sommaren, njuta ska jag göra, av varje sekund.
(tror ni att pessimisten Sanna kan njuta i 2 månader varje sekund? hihi)
image450




Kommentarer
Postat av: syster madde

fint:)

2008-04-26 @ 18:49:38
Postat av: mamma

Jättefina bilder Sanna, vi längtar efter dig. mamma och pappa

2008-04-27 @ 20:39:54

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0