Jag är så glömsk!!

Fan också, jag är så himla glömsk jämt... Speciellt när jag inte ska vara det, såklart.
Igår upprepade Oscar jätte många gånger när han slutade och att jag skulle vara helt klar då, så att vi kunde åka på en gång.
Men tror ni inte att jag har glömt vilken tid då??
Så nu vet jag inte vilken tid jag ska vara klar, om det är kl 11 så har jag liiite en anings bråttom...
Det jag ska göra på 45 minuter isf är:
Gå PowerWalk med hunden i 20 minuter
Äta min braiga frukost som jag köpte igår= minst en kvart
Klä på mig
Sminka mig

Hur ska detta gå till då??
Hoppas att det var 12 han slutade för då kan jag ju hinna.
Konstigt att jag vaknade så tidigt idag...?

Aja, dags för mig att gå upp ur sängen!
Ses sen.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0