Jag DÖÖR!!!

Okej, i natt hände min värsta upplevelse här. (Madde hade nog svimmat av skräck denna gång)

Jag gick och la mig ca 02.00.
Men jag kunde inte somna så jag låg vaken och tänkte på massa saker. När jag precis är i början av att hålla på att somna stadiet (alltså inte vid fullt medvetande) känner jag något krypa upp för min arm.

Jag tänker att det kanske är en liten spindel så jag skyndar mig (utan panik) för att tända lampan, men jag känner hur den bara kryper snabbare högre upp på armen.
När jag lyckas tända lampan är den ENORMA SPINDELN uppe på min axel och jag ser den i närbild och bli LIVRÄDD!!!!

Jag ropar: Oscar Oscar kom och hjälp mig!
HÄLP MIG DÅÅÅÅÅ-
skriker jag när den är uppe på halsen!

Oscar vaknar och ser livrädd ut och skriker SHIT!!!
Jag, med larvigt tjejig gråtröst: Snälla ta bort den då, ta bort den!!

Oscar viftar en gång med den lossnar inte och jag känner att den är högt uppe på min hals.
Jag skriker: Gör FAAAN inte så att den biter mig för då DÖÖR jag!!
(Jag gjorde det nog inte lättare för han med den meningen sagd haha)

Han lyckas vifta bor den och då menar jag bort. För sen var den spårlöst försvunnen!?!?!?!
Vi skakade alla lakan, men den var inte i sängen och ingen annan stans där vi kunde se den heller.
Så jag sprutade två varv runt sängen med vårat super insektsmedel...

HÖR HÄR DÅ!!
Vi gick och la oss när vi inte hade hittat spindeln än. Så den är antagligen kvar i rummet!!!!!!

Jag vill klargöra en sak, jag säger eller tyckte inte att spindeln var enorm bara för att jag var så rädd.
För när jag fortfarande trodde att det var en ganska liten spindel innan ljuset kom på så var jag helt lugn.

DENNA SPINDEL VAR ENORM!!!!!
Jag kan säga att med benen och hela äckliga kroppen täckte den hela min arm på brädden.
Och om den inte hade vart stor hade inte Oscar sett livrädd ut heller.

Jag har aldrig sett en sån stor spindel på riktigt. (förutom på skansen typ)
Dom här spindlarna vi har hittat inne hos oss innan var INGENTING mot spindeln inatt.
image405
image406

Jag ryser fortfarande fy faaan va äckligt.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Men usch :S rös till när jag läste inlägget...

2008-04-21 @ 17:48:19
Postat av: carro

He, ja Madde hadde nog svimmat. Kommer bara ihåg när vi var på mitt land för läänge läänge sen och sov på loftet. Hon började hyperventilera för en fluga!

http://coachcarro.wordpress.com/2008/04/21/landet/
så här ser det för övrigt ut där uppe.

2008-04-21 @ 23:57:15
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: Sanna Santanan

Haha aa Madde, Madde, hon kunde inte somna förns vi hade dödat flugan ;) Men vi sket i att döda den, det var då hon började hyperventilera haha!
Och hon blir ju helt hysterisk och börjar gråta så fort en spindel springer på golvet, så hon skulle nog ha psykiska men i flera år efter en sån här händelse haha

2008-04-22 @ 09:05:01
URL: http://SANNASANTANA.BLOGG.SE
Postat av: mamma

Fyfaaaan Sanna vilken jävla spindel, döda döda döda! Ni måste ställa sängens ben i burkar med vatten så att spindlarna inte kan krypa upp efter sängbenen, drag sängen från väggen och köp ett myggnät att krypa in i på natten. Städa alltid så att den inte kan gömma sig. Lycka till, hoppas att ni hittar den snart.
Kramar mamma

2008-04-22 @ 19:02:52
Postat av: syster madde

o my god o my god o my god!!!
Jag ryser, jag håller på att börja gråta bara jag läser om det.... fy i helvete. jag skulle´inte gått å lagt mig innan jag hittat och dödat den! (eller, inte jag. nån annan skulle letat och dödat åt mig så klart)
ni måste flytta nu!

2008-04-22 @ 22:27:56

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0