Jag har opererat Madde Hihi :)

Madde tjatar alltid på saker som hon skulle vilja ändra på i sitt utseende.
Så då tänkte jag leka lite med PhotoShop och ändra lite det hon brukar klaga över.
Jag kan ju inte PhotoShop så jag testade bara lite nu när jag inte kan sova.
image384
image385

Detta blev resultatet, ärligt Madde vill du se ut som Fejk bruttan, Huh??

Detta har jag ändrat, jag har precis gått efter de uppfattningarna jag har fått av Maddes önske utseende.
  • Smalnat av näsan
  • Smalnat av kinder
  • Smalnat av i stort sett hela kroppen
  • Gjort tuttarna liiite större
  • Överläppen har blivit större
  • Bredare mun
  • Höjt yttersta delen av ögonen
  • Massor med Smink
  • Blondare hår
Det är det jag kommer ihåg nu att jag gjorde... Som sagt jag kan ju inte så jag testade bara massa saker så jag kommer inte ihåg allt jag gjorde.
Om jag ska vara ärlig så tycker jag att du är mycket sötare som Orginal :)

Som ni ser blev det ganska stor skillnad när jag bara testade mig fram, tänk då vad "proffsen" kan göra. Dom som fixar tjejerna som är med i tidningar osv... Man ska inte alltid lita på vad man ser.

Puss på dig sis!♥

Ps. Hon vet inte att jag har gjort den här, så vi får se om hon blir sur eller bara skrattar.
(hoppas hon skrattar)





Kommentarer
Postat av: syster madde

men åå sanna din busunge vilken chock jag fick när jag rullade ner å såg den bilden på mig! hur kunde hon tänkte jag.... jag blev inte sur, men jag skrattade inte heller...

2008-04-17 @ 23:07:31
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: mamma

Madde du är sötare i orginal, du vet du är ju en diamant, du vet väl att en oslipad diamant är värd hur mycket som helst!!!jag fattar inte att jag har fått så vackra barn, vad jag fattar allra minst är att en inte är nöjd med sig själv, inte kan du väl tycka att du ska slösa energi och tid på något som redan är perfekt...

2008-04-18 @ 17:47:01

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0