Jag Vet....

Inte vad jag ska göra idag..:(
Nu har Oscar åkt iväg, han skulle vart "ledig" idag men han och några från hans klass ska plugga tillsammans!

Jag vaknade tidigt idag och kunde inte somna om! Kl 10 slog jag upp ögonen, men Shamira har inte rört sig ut flänken. Hon ligger fortfarande och stensover med huvudet på Oscars huvudkudde.

Nu har jag satt på den Läskiga gas värmaren, det är så satans kallt i rummet när man vaknar så man har liksom inget val. Då får man helt enkelt ta risken att vi brinner upp eller att vi blir gasförgiftade haha....
Men man måste ha koll på den och framförallt Shamira, för det är ju en låga och ungefär som två gasspisplattor rätt ut med bara några metallpinnar som "skyddar".
Men om Shamira skulle gå förbi och svansen skulle komma liiite för nära skulle hon brinna upp. Men hon har inte gått nära där än när den är på....

Nä, undra om jag ska väcka FruShamira så att jag kan gå ut med henne, annars får jag aldrig i mig frukost, jag är jätte hungrig!

Skriver sen...♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Akta gasen!!! låter skitläskigt, kan ni inte gå ut och kolla efter ett värmeelement och se vad det kostar, pleace, pleace

2008-04-18 @ 17:39:14

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0