Jag vill inte!

God Morgon på er!
I natt vaknade jag flera gånger av att jag frös... Har Chiles vinter kommit för att stanna?
Fy fan sitter med mina socker, pyjamasbyxor och en tjocktröja under täck och filt och fryser.
Kan det gå så snabbt som över en natt? Igår va det fan varmt och sol...
Det finns ingen isolering i husen så man får klä på sig helt enkelt när det är kallt... Det kända Temucoregnet har kommit och nu har det Spöregnat i typ 12 timmar i steck! Det blir liksom inte mindre utan det spöregnar konstant.

Och dom säger att det regnar och regnar och regnar, det tar aldrig slut. Det är deras vinter här, REGN.
Så vi får väl se om vintern har börjat nu, isf kommer det regna tills jag kommer tillbaka hit efter sommaren.

Just nu är det en typisk svensk höstdag här. :(

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha för en gångs skull har du det precis som oss=)
fast du har nog mer regn...=)

2008-04-10 @ 22:53:26
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0