Jag vill utomlands hahaha

Jag satt och kollade på Thailandbilder och kände att jag vill UTOMLANDS!!! Fan, om inte Oscar hade gått i skolan nu hade jag fan dragit med han till Brasiliens stränder eller nåt!!
Jag vill SOLA och BADA!!! :)
image365
Någon som vill med?

Det är billigt att åka dit här ifrån Chile också, Perfekt :)
Efter jag har vart i Sverige i sommar ska vi hitta en vecka när Oscar har ledigt och åka till Brasilien!!
Så är det bara, punkt slut.

(Tannia och Waldo vill att vi ska följa med dom till Boliva, där dom kommer ifrån. Men jag kommer aldrig åka till Bolivia tror jag. Vågar fan inte det. Sydamerikas fattigaste land. Nä, inte Bolivia!! Waldo som kommer därifrån har till och med blivit pistolhotad för att dom ville ha hans mobil och plånbok, noop inget för mig!! Hans undanflykt till mig så att jag inte ska vara rädd var att han var full och hamnade på fel gata, mm lugn man blir av det då haha!!)

Kommentarer
Postat av: syster madde

jag vill följa med dig! sanna vad vi ska resa när jag kommer till dig=)

2008-04-10 @ 22:55:11
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0