Kalla mig trög men jag fattar inte!

image366
Asså jag fattar verkligen inte, nu har jag haft iPod nano (?) i ett halvår och innan det hade jag iPod Shuffle i typ 2 år.
Men jag kan inte lägga in låtar!?!?!
Jag fattar inte iTunes, på min iPod jag har nu har "jag" lagt in låtar en gång, men då var det Oscar som gjorde typ allt åt mig.
Eftersom jag har tröttnat på dom låtarna nu efter ett halvår så tänkte jag att jag skulle försöka byta nu, men jag kan inte haha.

Jävla seghuvud jag är asså, blir fan sur på mig själv för att jag inte kan. Och jag vet en annan som kommer bli ännu surare på mig för att jag fortfarande inte kan, när jag ber han om hjälp snart haha.

Jävla skit vad man ska vara trög ibland asså!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heej, är inne på min tredje ipod nu och har haft ipod nano så vet exakt hur iTunes fungerar ;) Så om du vill ha hjälp adda bara [email protected] .. fast om du tycker att det är komplicerat att få hjälp via msn så kan du ju alltid söka på internet eller trycka på "Hjälp" i iTunes :) som sagt, google is your friend.. ;)

2008-04-10 @ 18:58:04
Postat av: syster madde

haha jag kan lägga in låtar på min ipod=)
jag kan nåt som inte du kan jag kan byta låtar det kan inte du haaaa haaaa haaaa
Äntligen!
Sanna va blåst du eee! ;P

2008-04-10 @ 22:58:03
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0