Kl 00.24

Har så jävla ont i huvudet men alla alvedon som jag hade med mig hit till Chile är slut och jag har inte köpt nya här... Typiskt... Kanske borde sova bort den??
Men jag är så jävla sugen på kaffe... typiskt det också!

Imorgon börjar ju min nya start eftersom min kropp inte vill se ut som jag vill att den ska se ut ;)

Pratade som sagt med Madde på Skype och då kom det samtalsämnet upp och som jag sa till henne, hon skulle nog inte se att min kropp har förändrats för den har ändrats minimalt men eftersom den är på väg att ändras (till det sämre tycker jag) så är det bäst att passa på nu när det inte har kommit så långt.
Madde sa då: Men Sanna du ville ju ha lite större rumpa och lår... (försökte trösta eller? haha)
Jag: Jaaa, kanske det, men jag vill ju för fan inte vara fläbb!! Jag vill vara fit med muskler och inte fläbb!!
Madde: Hehe, jOoo de e ju sant....
Jag: Mmh!!
Madde: Men jag åt Pizza igår (?)
Jag: Haha, jag äter Pizza minst en gång i veckan & Donken minst 2 gånger i veckan & Club Sandwisch typ en gång i veckan...och......
Men jag dricker faktiskt inte så mycket Cola... Eller?... jo det gör jag ju... haha... jag dricker ju fan Cola till alla dom där målen =O
Madde:
HAHAHAHAHA....Ooj DÅåå Sanna....

Jag säger det samma OJ DÅ SANNA, what?? Jag har inte ens tänkt på hur onyttigt jag äter men de e ju fan katastof ju!!! Insåg jag nu när jag rabblade upp allt för Madde.
Har nog inte tänkt på det för att det inte syns på min kropp!

Men fatta hur snygg min kropp skulle vara om jag åt nyttigt och tränade!?!?!
Det är värt att testa haha.
Så imorn börjar jag med mitt test. Resultatet, ja det får ni se på stranden i sommar haha!

Ska jag kunna hålla det jag planerar med mig själv??
Ja för fan, de e inte ens två månader. Jag suger ju hårt om jag inte klarar det här, de kan ju inte vara så svårt! Eller?
Låt Oss Se, upp till bevis!

(skriver "mat & tränings dagbok" från och med första tuggan imorn, så får ni se hur det går för mig)

God natt mina sötnosar!!

Kommentarer
Postat av: syster madde

åå vad peppad jag blir när du skriver sådär>! jag vill också göra en mat&träningdsagbok! mindre än 2 mån, det kan man ju klara!!

2008-04-28 @ 11:29:15
Postat av: mamma

Mat och träningsbok är det bästa jag ahr ör måste nog skaffa en sådan jag med annars funkar det inte, diciplin är det som gäller i allt, jag börjar i morgon puss och god natt

2008-04-28 @ 21:49:03

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0