Lägenheten!

image400
Som sagt så har vi fått lägenheten och vi har också fått nyckeln, igår såg jag lägenheten för första gången och den vara väll ingen skönhet. Men det ska jag nog kunna fixa till med små medel.
Idag ska vi åka och handla basgrejorna dit, som säng, spis, kyl, porslin mm...

Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Igår var vi med Tannia och Waldo och kollade på någon jätte konstig film som var från Chile.

Nu ska jag gå ut med Shamira och sedan hoppa in i duschen.
puss puss

Kanske tar bilder idag på lägenheten och lägger upp här på bloggen :)
(Jag säger bara, förvänta er ingen skönhet haha)

Kommentarer
Postat av: Me Madde

Grattis Sanna och Oscar äntligen!
Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lya!
Jätteskönt för er att få någonting eget efter så lång tid.
Kram till er!

2008-04-20 @ 23:09:14
Postat av: syster madde

det var inte jag som skrev det där, måste vart mamma eller pappa.....
jag vill se bilder från lägenheten=)

2008-04-21 @ 13:16:35

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0