Lägenheten!

Nu ska jag ta en promenad med Shamira till våran lägenhet.
Dom har tvättat heltäcknings mattorna idag så jag ska kolla hur det blev.
Jag ska också mäta och planera lite hur det ska se ut där.
Sist vi var i lägenheten tyckte Shamira att det var jätte kul och hon sprang fram och tillbaka som en galning haha. Hon hoppade också upp i burspråksfönstret som vi har i sovrummet nästan på en gång, så där ska jag lägga kuddar och en hundfilt/dyna till henne, så kan jag sitta med min dator och hon kan ligga och kolla ut genom fönstret, vi bor högst upp så man ser ganska mycket vad som händer ute på gatan :)

Nå nu måste jag gå, ska bara dricka lite jos först!

Tar med mig kameran
puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en fin lägenhet med burspråk och allt! Du kan kan väl ta lite kort så att jag kan få se hur lägenheten ser ut. Blev mattorna bra efter tvätten, bra att de tvättade mattorna före inflytt. puss

2008-04-22 @ 18:28:18
Postat av: syster madde

Åh! värsta mysigt å sitta i fönstret med kuddar å datan ju!

2008-04-22 @ 22:31:56

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0