Lägenhets bilder!

Här är bilder från våran lägenhet.
Inga möbler i än!!
Absolut ingen skönhet haha

SOVRUM

(Klicka på bilderna för att se dom större)
1. "Burspråket"
2. "Burspråket" och myran
3. Garderoberna i sovrummet
4. Dörren in till lilla toan från sovrummet


KONTOR / TRÄNINGSRUM

Vi har ett nästan exakt likadant rum till...

KORRIDOR / GARDEROBER


1-2. Koridor och Garderober
3. Korridor mot vardagsrum och kök

VARDAGSRUM


1. Vardagsrum & lilla fula balkongen =)
2. Vardagsrum / Matplats

KÖK / TVÄTTVRÅ


1. Köket, kyl ska in längst till vänster och spis till höger
2. In till lilla tvättvrån


På toaletterna gick det inte att ta kort.
Tar på dom när jag har fixat iordning allt och så tar jag på hela lägenheten igen när jag är klar.

Om jag säger så här, jag HATAR stora toaletten men jag hatar köket ännu mer.
Det ser ut som ett duschrum som man har i skolan typ haha
Hur fan ska jag kunna fixa till detta så det blir lite mysigt? Madde jag behöver dig lite nu!

Och som ni ser är det inte världens lyxlya men för att vara här i Chile är den helt ok och fräsch!!
Jag ska försöka piffa upp den så gått jag kan.




Kommentarer
Postat av: syster madde

ååå jag vill bara åka dit å handla å inreda med dig nu!
jag ska skissa lite på färger å möbler nu när jag har bilderna så kan jag kanske åka med dig tillbaka efter sommaren på en liten semester=)

2008-04-24 @ 09:35:42
Postat av: carro

ja, köket var väl ingen höjdare. Och jag är ju expert på just sånt :P

2008-04-24 @ 13:29:39
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: mamma

Du kommer att fixa till det mysigt det är jag säker på, du är duktig. Jag ser med spänning fram emot bilder när du har fixat lite. kramisar

2008-04-24 @ 22:45:31
Postat av: -shorty-

meeh sanna va e d för fel på den lägenheten??
ja tyckte de såg as soft ut ju!! åå innan ja hann kolla vad du hade skrivit så tyckte ja köket va snyggt när de va kakel överallt, tyckte bara de såg roligt ut att de inte fanns spis å sånt!! å de kommer vara as lätt att hålla de rent de e bara ta en trasa å putsa bort om de blir nån fläck!! va posetiv nu!!! de där kommer bli skiiit mysigt =) de ser redan jätte mysigt ut tycker jaaag!!

2008-04-25 @ 00:57:26
URL: http://www.sandrapitufa.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0