Lite seeent kanske???

Okej NU säger han att han inte har tid att åka och handla idag!
Ahapp, DU kanske skulle ha sagt det innan jag packade ner ALLT.
Vi har ju inga lakan eller något sånt i lägenheten så hur hade du tänkt att vi skulle sova då???

Aja, det blir väll en eller några nätter till i detta lilla as jobbiga rum...

Vi har inte ens fått internet eller inte ens beställt internet för att Oscar inte har TID.
Och det tar 4 dagar att få internet efter att man har beställt.
Skiit allting, jag som trodde att vi skulle flytta dit idag... Men fel som vanligt...

Jag har till och med tvättar alla lakan och täcken så vi har inget att sova med här heller hahaha!!!
KUUUUL (not)

This is my life every day kan jag ju säga, detta är Sanna Santanas VARDAG i Chile!!
Jag ger upp, för det jag planerar går aldrig att genomför för Oscar har nåt annat att göra då som är så mycket viktigare. Så jag hänger bara på alla andras planer hela tiden.
Jag kan inte leevaa såå. Jag har ett eget liv som jag vill leva fullt ut, nu lever jag inte ut det alls!!

(två depp inlägg på rad inte dåligt) men sånt é livet såånt é livet....

Kommentarer
Postat av: syster madde

men han måste ju plugga så klart.
men jag förstår dig också...

2008-04-27 @ 00:43:31

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0