Maddes blogg!

Jag kom på att jag bara får ångest när jag läser min systers blogg!
Jag vill liksom vara där.
Hennes bilder på pulsen vännerna och lägenheten, som var min innan, jag saknar den som fan! Jag vill bo där!!!
Jag vill vara med på dom panka Falken kvällarna.

Madde sa att hon var lite deppig nu!
Då blev jag irriterad på henne.
Hon har allt man kan önska, en lägenhet, pengar så hon klarar sig bra, underbara kompisar som hon träffar varje dag eftersom dom underbara kompisarna jobbar på samma jobb! Bara en sån sak, jobba med ett helt gäng kompisar är inte alla som gör!!! Kanske inte det roligaste jobbet men vafan... Om man inte ens har fyllt 25 är det fan ingen stress.

KOPPLA AV OCH NJUT AV DET UNDERBARA LIV DU HAR!!! Du kommer ALDRIG ha ett sånt skönt & underbart liv som du har nu!

Snart träffar du en kille som lämnar toalocket uppe, stänger inte av kranen helt när han har tvättat händerna utan låter det stå och droppa, bäddar inte sängen, lämnar kastrullen kvar på spisen när han har lagat mat, lyssnar på sån musik du inte vill höra och sen efter några år vill han skaffa skrikiga ungar.
Då jobbar du hela dagarna kommer hem lagar mat nattar ungarna, vaknar lämnar på dagis, jobbar, kommer hem och lagar mat, nattar ungarna.

Njut för faan nu när du har chansen till det, sen kommer den där tiden, som man såklart vill ha då, men njut nu av det liv du har som ÄR BRA!! Sen kan du njuta av nästa period i livet, med barn och kille och hela fadderuttan, madderuttan skruttan!

(jag borde inte heller klaga så mycket som jag gör haha)

Kommentarer
Postat av: syster madde

ååå Sanna tack så mycket! Det du skrev peppade mig! Jag ska vara glad över det jag har!
Och jag tycker du ska skriva ett likadant inlägg till dig själv och hitta det goda i ditt liv=)
puss puss från madderuttenskrutten!

2008-04-28 @ 23:46:13
Postat av: mamma

Madderuttenskrutten och Sannapanna ni är för roliga, precis så är det Sanna, precis så är det, jag skrattade gott....så tjejer lev livet ordentligt nu för snart kommer verkligheten i kapp er....

2008-04-29 @ 21:59:20

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0