Måste boka klipptid!

Joo nu är det dags för mig att klippa av mig mitt hår!! =S
Jag vågar inte klippa det kort men en bit ska av nu iaf.
Ser typ ut som en kvast i håret efter solens strålar här i Chile och det tovar sig hela tiden så jag orkar inte med det längre.
Det blir nog en bit som ryker hehe!
image346
Det är ju liksom inte ens snyggt när det set ut som det gör.
Nä, nu är det dags!


Oscar sa när han såg den här bilden: Men Sanna, du ser ju ut som en bimbo här!
Jag: Va? Vad menar du? Typ Fjortis eller?
Oscar: Nä jag skoja bara du är jätte söt gumman!
Jag: Mmm, visst!



Kommentarer
Postat av: carro

Hittat många sköna bilder från Cypern & Duved =), synd att man inte har scanner. Vissa är helt underbara ;)

2008-04-08 @ 12:41:36
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: carro

Med tanke på vad Oscar sa om bilden vet jag inte om jag vågar säga vad jag tycker.
Aja, gör det i alla fall...jag tycker att du liknar Madde på det här kortet. Å nej, menar inte att du är en bimbo madde :P. Aldrig tyckt att ni varit speciellt lika men på den här bilden liknar du henne jättemycket.

2008-04-08 @ 21:46:49
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: Sanna Santanan

Haha du säger att vi är jätte lika men Madde är du noga med att hon INTE ser ut som en bimbo haha tack för den Carro Barrooo!

2008-04-08 @ 22:24:15
URL: http://SANNASANTANA.BLOGG.SE
Postat av: Mamma

Jag tycker att du är fantastiskt vacker Sanna
Du får inte klippa av dig håret! Inte klippa mer än några cm, bara så mycket som behövs för att det ska se lite mindre risigt ut.
Oscar ska tänka på vad han säger, bimbo för han va...mina tjejer ser inte ut som bimbosar, de är sötast i världen och Madde är en diamant, det har en anononym kille sagt på sms....

2008-04-08 @ 22:39:18

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0