Min dag i stora drag

Idag har jag varit både duktig och lite sämre!

Duktiga Sanna:
Jag har vart på två Power Walk promenader men Shamira och en vanlig ganska kort.
Jag har ätit frukost, lunch och middag på normala tider.
Jag har tränat liiite, gjorde några sit-ups.

Dåliga Sanna:
Jag har inte ätit en ända grönsak eller frukt idag. (Allt är slut)
Jag har ätit Hamburgare och druckit Coca Cola till Middag. (iofs var det avokado, tomat och sallad på den)
Jag har inte pluggat spanska idag heller :(


Det värsta är
att det dåliga överväger liksom ganska grovt det bra haha! SYND...

Mitt hopp om mig själv tinar bort mer och mer för var dag! :P
image360
God natt...
Bye Bye!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Näedu Sanna inget hopp tynar bort om man tänker tvärt om, det kommer att gå bra, disiplin och mål som man följer, var noga med att jobba mot målen, skit samma hur lång tid det tar men jobba hela tiden mot! Puss och lycka till.

2008-04-09 @ 21:49:25

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0