Min Drömbok!

I går köpte jag min Drömbok!

image317

Eftersom jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv eller jag har inte ens någon bild av vad jag tycker om att göra och skulle vilja göra med mitt liv.

Därför införskaffade jag mig en Drömbok igår.
Där ska jag skriva ner allt som jag skulle vilja göra eller ha.
Alltså jag ska inte sitta timmar i sträck och försöka komma på vad jag vill, utan om jag ser något i någon tidning som jag verkligen skulle vilja ha eller göra så klipper jag ut det och klistrar in i min drömbok.
Eller om jag kommer på något helt plötsligt att, det skulle vara jätte kul att göra eller att ett jobb verkar "roligt" så skriver jag upp det i min bok.

Annars är det så lätt att man glömmer det man tycker om eller jag har iaf ingen koll.

Men med den här boken kan jag kolla i efter ett tag så får jag en överblick av vad jag verkligen tycker om!

Det kanske låter konstigt för er men det blir jätte bra för mig, för det första tycker jag jätte mycket om att pyssla och ordna så jag tycker bara att det är kul att göra boken och för det andra har jag som sagt ingen aning mina tankar bara flyger förbi och har ingen koll på vad jag blev glad för igår och vad det var jag ville göra i förrgår.

Så den här boken blir TOPPEN för mig =)

(Jag har redan skrivit upp en grej i boken, men det får ni inte veta förns det har inträffat, som inte är inom en sååå lång framtid hoppas jag hihi)

Kommentarer
Postat av: Mamma

VAD KAN DET VARA FÖR DRÖM MIN ÄLSKLING????
Allt det du önskar dig kan du få bara du tänker på det tillräckligt mycket och starkt. Lycka till min älskling.

2008-04-02 @ 00:57:17

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0