Min Kväll

Idag åkte jag och Salla (finska tjejen som bor här) till något "event" för handikappade. Hon jobbar med sånna här i Chile under 3 månader, så det var genom hennes jobb som hon fick reda på den här grejen.

Det visade sig att det var typ som en pjäs där handikappade barn var skådespelarna.
Om jag ska vara ärlig fattade jag inte vad vi gjorde där för hela grejen var trist. Men, ingen skada skedd :)

Sedan gick vi till en restaurant och käkade efterrätt, jag åt någon pannkaka med glass liknande.. Suuuper gott var det.
Så där förstördes min nyttiga start, fast det var äpplen och vindruvor på tallriken som jag åt så känndes det lite bättre haha.

Aja, nu ska jag... mm vad ska jag göra nu då? Ingen aning men det koms väl på... Ska snart sova kanske, men jag är inte trött.
Äh, nu svamlar jag bara skit sååå... God natt :)

Ps. Måste erkänna att det var skönt att umgås med någon annan utanför huset utan Oscar. Och jag pratade och förstod mer spanska när jag var utan han också, när han är med blir det som att jag inte ens försöker anstränga mig att lyssna för jag vet att Oscar "räddar" mig om jag inte skulle fatta.

Kommentarer
Postat av: syster madde

åå vad bra, du kan mer än du tror! känn pepp!

2008-04-10 @ 11:49:02
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0