Min torsdagskväll!

Japp, den blev ganska lyckad iaf hihi...
Oscar har vart borta hela kvällen, först var han och pluggade med några tjejer från hans klass och sen träffade han Waldo och käkade ett tag.
Jag vart hungrigare och hungrigare, ville inte ha grönsakssoppan som jag har ätit så att jag tycker att den är äcklig nu!
Då kommer Oscar precis i rätt tidpunkt och överraskar mig med detta!! =)
image328
Han kommer hem med en Pizza & två påsar Haribogodispåsar till mig!! =)
Och filmen Och så kom Polly går på Tv.

Tycker inte att filmen är så jätte bra, men helt OK att titta på såhär en torsdagskväll när man inte har något bättre för sig!

Nu ska jag smaska lite Haribo Aprikoser och titta klart på Filmen, sen ska jag sussa är lite trött.
Kl är 23.20 här nu

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0