Morning sunshine?

Nop, det är inte solsken här och det kommer jag väl inte få se förns jag kommer till Suecia igen.
Kallt är det också så min vita likbleka färg syns mer och mer nu haha, solarium nästa tack!!!

Idag ska jag packa och städa Hela det här lilla rummet =)
I natt är sista natten vi sover i detta lilla klaustrofobiska rum and I´m sooo happy=)
Men gladast är jag att det inte är såå himla många dagar tills jag åker för att möta sommaren och mina underbaraste i Sverige =)♥

Jag tror att jag gör som Pulsen Madde (inte min syster alltså) sa, Sandra har också sagt det att jag åker hem till Sverige, känner efter hur jag vill göra och tar ett beslut. Så enkelt får jag lösa det =)
Tack för att ni finns mina kära vänner, ni är sååå himla bra =)

Idag har jag vart ute med shamira och köpt frukost i kiosken.. Druckit kaffe och tagit mina vitaminer som vi köpte igår.

Min mage börjar visa att den inte vill vara lika platt som jag vill så på med hårdträningen nu innan sommaren och bikinin. Haha tro inte att den e fläbb men jag ska bli fit såå... Och nu när vi flyttar till MYCKET större ställe kan jag träna mycket bättre =)
+ att jag ska köra på en stenhård nyttig kost, förutom på helgerna såklart, då ska jag unna mig mycket gått =)


Nu ska jag fixa min header som jag inte alls blev nöjd med nu när jag såg den idag haha, gjorde den i natt såå den ska göras helt om ;)

Syster Madde, så fort jag har gjort min så lovar jag att gör en till dig men du får säga "vilket tema" du vill ha och vilka bilder du vill ha med.
Sandra jag kan göra en till dig också om du vill ;) Samma sak gäller för dig också.
Jag är ju inte så duktig på Photoshop så jag testar massa saker så jag vill träna så Madde och Sandra jag gör gärna åt er :D
(men efter jag har gjort klart min)


Kommentarer
Postat av: syster madde

ja vad bra!=)

2008-04-26 @ 18:39:42

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0