Morsning korsning!

Idag vaknade jag av en galen/sur Oscar som skrek och slog på allt som fanns här i det lilla rummet.
Jag tittade upp för att kolla vad han höll på med, då vänder han sig till mig och SKRIKER, KAN DU SLUTA KOLLA UUUUPPPP!!!!!!!
Okej da seppe!?!?!?! tänkte jag
Vet inte varför han var sur och han vägrade svara på det heller utan han forsatte riva ner grejer och slå och skrika!
Fattar ingenting, sen gick han med sin skolväska på ryggen...

Det ända jag kan tänka mig att han har blivit sur över är:

1. Han har försovit sig, men han ska inte ha några lektioner idag utan skulle bara plugga själv, så det kan nästan inte vara det.
2. Han pratade med sin pappa på skype innan raseriutbrottet började....?

Jag har ingen aning om det är nåt av dom här men det är det ända jag kan komma på, för den här gången måste jag ju säga att det inte är mitt fel, jag sov ju....?
Men han agerade som att det var mitt fel iaf och det ska jag visa han när han kommer hem att så kan man inte göra mot sin brutta Sanna!!  =)
(för han skrek riktigt dumma saker måste jag säga, han brukar inte göra det, så någonting måste han vara riktigt sur för)
Jag var lite för trött för att agera så jag låg bara i sängen som att inget hade hänt.

Aja, nog om det...Idag ska STÄDA nu är det ännu stökigare efter Oscars fucking utbrott. Sen SKA jag träna... Är lite krasslig och hes men vafan lite styrka kan jag köra... Typ ben och rumpa.
Men nu ska jag gå ut med Shamira och äta frukost... Blir nog en längre promenad för jag är inte ett dugg hungrig.

Ses sen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Var rädd om Oscar även om han får utbrott ibland, han måste få avreagera sig ibland jag tror att han har det väldigt jobbigt. Det han däremot inte får göra är att säga fula och dumma saker till dig. Men att skrika och vara knäpp måste han få ibland annars blir han knäpp på riktigt. Stötta honom han har det jättetungt. Kram och var stark. Mamma

2008-04-24 @ 22:21:12

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0