Noop jag kan inte!

Kan fortfarande inte sova och kl är halv 3 nu... Så börjar jag bli hungrig också skit.
Ska kolla lite på SACT nu och kolla om jag blir lite tröttare, för jag är pigg nu...
Måste börja vända på dygnet annars kommer det gå åt helvette i sommar hemma i sverige, för nu är jag vaken när folk hemma i sverige går och lägger sig och är fortfarande vaken när dom går upp på morgonen haha ;-P
Alltså kommer jag inte vara ett dugg trött när folk kommer gå och lägga sig för det är typ mitt på dagen eller eftermiddagen här, när jag är som piggast...

Nu är kl halv nio på morgonen i Sverige och jag har inte ens gått och lagt mig för natten, hur ska det gå i sommar asså haha!

Aja, nu Sex And The City tills jag somnar
puss puss

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0