Nu är jag "hemma" igen!

Men typiskt så glömde jag kameran... Skit också!
Jag kan ju gå dit imorn och ta lite kort.
Idag tog jag iaf dit alla saker vi köpte igår.

Så jag byggde ihop den lilla hyllan till badrummet och satte upp duschdraperiet.

Det "stora" badrummet hatar jag rent ut sagt... Det ser typ ut som en fängelsetoa fy vad kalla färger och ful den är.
Men det lilla badrummet som vi har från sovrummet är jätte gulligt med rosa, vit och ljusgula toner så det ska jag fortsätta på.
Men vad fan ska jag göra med stora toan??

Vardagsrummet är också ganska svårt att möblera men det ska väl gå att ordna.

Jag satt ett tag i burspråket när jag planerade hur sovrummet ska se ut, det är jätte mysigt att sitta där och titta ut på alla människor.
MEN en stor del av utsikten är över en fucking fotbollsplan där killar springer runt som tokar efter den där bollen.
Kommer jag aldrig ifrån denna sport? Haha, aja jag får se det från den ljusa sidan jag har ju nåt att glo på när jag har tråkigt iaf... och då menar jag ju inte spelet haha.

Shamira busade med kartongerna och satt i burspråket medans jag höll på att dona... Men så fort jag gick lite längre bort kom hon trippandes vid mina fötter.
Hon har blivit mycke mer "mammakär" och följer efter mig och lyssnar på mig jätte bra nu, skillnad mot när hon var en envis trotsvalp och gjorde allt tvärt om haha.. Det kommer sånna stunder nu också men inte alls lika mycket som förut :)

Kommentarer
Postat av: syster madde

haha jag kommer sno fönsterplatsen säger jag bara! Heta fotbollskillar... mm mumma :P

2008-04-22 @ 22:34:57

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0