Nu funkar det igen =)

Äntligen funkar bloggen igen, blogg.se har "reparerat" nåt så det har inte gått att blogga på två dagar nu.
Det har inte hänt så jätte mycket på dom här två dagarna heller men men...

Igårkväll träffade vi Tannia och Waldo igen =) Det blev inget poolbad eftersom det blev så sent men vi spelade Wii.

Tannia försökte lära mig spanska hehe... sådär lyckat blev det, men det var kul. Hon pratade på Svenska och jag svarade på Spanska.

Vi storhandlade igår också, Oscar blev sur på mig för att jag hade Tjatat mig till att gå till Jumbo för att storhandla när Muños är mycket billigare, han trodde att det skulle bli jätte dyrt men det blev billigare än vanligt, In You Face Oscar!
Anledningen till att jag vill gå till Jumbo är för att där finns ALLT och lite till. Typ som ICA MAXI.

(Här är vårt (mitt) kära Jumbo i Temuco)
image315


(Här är mitt Favorit ställe ShopingMall som heter Portal)
image316

Det var våran dag igår.

Idag har jag städat, tvättat massa kläder och lagat mat. (Precis som en hemmafru "ska" göra!)

Imorn återstår att se vad jag ska göra, får väll palla med att plugga lite för en gång skull.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0