Nu har Oscar kommit hem...

... Och det ser ut som att vi kan få den här lägenheten...
Sunkig brun heltäckningsmatta i hela lägenheten och ganska gammal lägenhet men allt är bättre än det här så Oscar ska bara ringa och tacka ja så kan vi flytta.
Jag vågar ändå inte hoppas så jag har ställt mig in på att något går fel och att vi inte flyttar.

Det som är det största problemet är att den inte är möblerad, eller det tycker jag både är bra och dåligt.
Det dåliga är att det kostar mycket pengar att köpa grejer till en hel lägenhet, men det positiva är att jag får bestämma hur det ska se ut och vi får fräsha grejer.
Jag kanske kan piffa upp den där lägenheten så att den ser helt okej ut... Fattar bara inte varför dom ska ha dom där äckliga heltäckningsmattorna bara!?

Annars var lägenheten ljus och öppen planlösning enligt Oscar.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Får ni ta bort heltäckningsmattan om ni vill?
Ni får köpa möbler pö om pö. Så fick vi göra när vi flyttade hemifrån och till slut blir det fint.... puss

2008-04-06 @ 17:35:16

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0