Nu ska jag sova!

Nu är kl snart 07 på morgonen hemma i svedala och här är den snart 01 på natten.
Så, jag går och lägger mig medans ni går upp...

Nu är jag på lite bättre humör än när jag skrev mitt depp inlägg haha, jag måste skriva av mig annars skulle jag gå och deppa hela dagarna.
Men nu när jag skriver precis det jag tänker i den secunden kan jag släppa det och gå vidare.
Vissa kanske tycker att jag ska skriva vissa saken i min "privata dagbok" men jag tycker inte att jag skriver såå himla personligt så jag skriver det jag tycker är okej här :)
Som en sa:
Du är ganska normal, så du behöver inte oroa dig...
Så då gör jag inte det haha!

Aja, Oscar sitter och pluggar Anatomi som en tok... Han drack en kaffekopp för ca en timma sen så han ska hålla sig vaken, han har nåt prov imorn på hela huvudet....

Han ska få plugga och jag ska nog sova.

På Lördag ska jag klippa mig och Shoppa, tycker jag är värd lite vardagslyx nu så lördag blir min "lyxdag".
Får se hur håret blir, är lite orolig...

Puss på er och God morgon för dom flesta men God Natt för mig :)
"Ses" imorn när jag vaknar!



Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack.

nej jag håller igång hela dagarna. det jobbigaste är att kliva upp på morgonen och aldrig känne sig utvilad. men när barnen drar i en så kan man inget annat än att kliva upp och dricka kaffe för att vakan upp. och sen dricka kaffe flera gånger till resten av dagen.

2008-04-11 @ 08:33:35
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0