Nu vart det kväller!

Nu är det kväll här i Chile också tio i tio är den...
Ikväll har jag inte gjort något typ... Ritat upp lite hur jag ska ha det i lägenheten.
Oscar kom hem från skolan och plugg för en timma sen ungefär, han hade med sig två kycklingsallader :)
Nyttiga ikväll?
Noop, för han köpte en Cola och en haribogodis påse till mig som jag inte kunde motstå, nu när det fanns här hemma så måste man ju äta. Så godiset tog slut väldigt snabbt, nu är det bara Colan som ska drickas upp så blir det en nyttig tisdag? Kanske...

Sandra har vart duktig, tränat och solat idag fick jag höra.
Så jag ska också träna imorn + att jag har solkort för fan... Nu är det inte många veckor kvar tills jag åker så jag MÅSTE nyttja, för sola ute har jag gett upp hoppet om, även om det har vart sommar värme i några dagar nu (idag har det regnat fast varit varmt) men vintern är i stort sett här med moln och regn.

Vi har ett rum över i lägenheten så jag kanske tar det som träningsrum, det vore ju toppen :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det vore toppen Sanna med ett rum för träning! ja nu är det inte länge kvar till du kommer hem till din mamma som längtar efter dig som bara den! Puss

2008-04-22 @ 18:25:32
Postat av: syster madde

i det rummet ska ju jag bo! =)
i want you to com home!
"When I´m gonna see you again, you´ve bin gone for so long"
det är vår å sol här nu men jag kan inte sola pga mina tabletter så jag kommer va vitare än di iaf...

2008-04-22 @ 22:38:46

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0