Oscar och jag "handlar" olika!

Jag sitter i sängen och läser my friend Carros blogg när jag sneglar upp mot Oscar som sitter och pluggar.
Han sitter då och klipper i ett spiralblock.
Ja, asså han klipper bort sidor som han inte vill ha kvar i blocket precis vid hålen.
image347image348


Det är ganska många sidor som ska bort samtidigt, så han tar i med hela munnen samtidigt som han klipper (som hans syster Millan berättade att han gjorde som liten pojke i sin fullste konsentration)

Om ni inte fattar vad jag menar med rubriken så är läget såhär:
Hade jag vart i samma situation som Oscar var i, skulle jag ha delat upp hälften av alla papper och slitit ut bladen som jag ville ha ut. Jag hade inte ens tänkt tanken att ta fram saxen haha...

Men Oscar är inte lika Manhaftig (?) som jag så han tar fram lilla saxen :P medan jag sliter utan att tänka på konsikvenserna.
Men Oscar pallade inte heller eftersom det var så segt med saxen så han slet tillslut också!

(Det som var ännu lite roligare var att inlägget jag läste skrev Carro om filmen Edward Scissorhands, sammanträffande? hihi)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0